090821

God morgon !  hur står det till ? vaknade faktiskt piggare än vad jag borde vara, det var trevligt i går på norrstrand i går, morgonen idag har varit riktigt slapp, jag och älskling var ute med mille , sen gjorde vi frukost och satte på en beck film, " spår i mörker ", så nu vet jag faktiskt inte vad vi ska göra idag , kanske följa med och handla sen ;) sen i kväll blir det nog att bara ta det lugnt och kolla på film och mysa :) det kommer  naturligtvis upp bilder från gårdagen, :) nu ska jag väcka älsklingen som ligger i soffan och sover och klagar på att hon har ont överallt, hiihi stackarn, tycker faktiskt syndom om henne:)  nu ska jag gå och väcka henne vi hörs senare i dag :)


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0