090830

God morgon Bloggen !;) allt bra med er ?!, själv är det bara finfint, börjar bli lite nervös inför uppkörningen som jag har i morgon, yeahyeah, sen så blire iväg och jobba direkt efter,  hard work work, menmen, och älskling går i skola till 16.10 i morgon, tråååkigt^^, men tror  också det var nya innebandy tider i väse så jag kanske har träning i morgon, vet inte än, men det märks :) nu är jag jätte hungrig så vi ska äta frukost nu hihi, hoppasd jag :=) uppdaterning kommer senare :) 






Ps.det lisa skrev i går gjorde mig tårögd för jag tycker det var så vackert och värmde rejält i bröstet på mig Ds.

Jag älskar dig mäst av allt Lisa Kööhler !<3


PEACE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0