ett varmt bad och toast till frukost och min Älskling gör matlåda:)

God morgon Blöögggen :) Allt bra med er ? , själv så väcktes man kl 9 av älskling som skulle till tandläkaren, men den blev tydligen  inställd, så då passade hon på och väcka mig =P hehe, så hon gick upp och satte på datorn och tvn medans jag låg kvar och kollade lite på sanning eller konsekvens för att älskling hade satt på den,  sen när jag gick up så satt hon och bloggade " SKRÄLL" hehe, hon tycker det är kul så jag vet att det går bra för henne :) sen bestämmde jag mig för att ta mig ett varmt bad så här på morgonkvisten;) sen blev jag sugen på toast efter att ha sett älskling gjort det så då beslöt jag mig och göra samma goda toastes^^. nu hoppas jag älskling ska göra matlåda till mig, för ska med bussen 11.20 till stan för att jobba, " inte lika roligt", men vi hörs senare i kväll efter jobbet,

PEACE






Jag Älskar dig Lisa Kööhler<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0