because I love you

Du vet nog inte riktigt hur mycket du betyder för mig. Du är den bästa som finns. Den finaste som finns, och absolut den snällaste och mest godhjärtade människa som finns. Jag älskar dig så himla mycket. Är så glad för att jag får dela så många fina och underbara minnen med dig. Mer ska det ju självklart bli.
Att du ens vill ha mig är helt otroligt. Jag hade nästan tappat hoppet, men sen kom du. Jag har aldrig varit lyckligare. Visst. Vi har haft våra med - och motgångar. Men det bästa med det är att vi klarar det. Ibland kan jag inte förstå hur du orkar med mig. Och jag kan inte riktigt förstå hur jag orkar med dig heller ibland. haha. Men du är den bästa som finns, och jag kommer aldrig, då menar jag aldrig lämna dig. Du är mitt hjärta, och så ska det förbli. För jag vore ingenting utan dig. Jag lever för dig, jag skulle kunna göra allt för dig. Om du lämnar mig, vet jag inte vad jag skulle göra. Men jag vet att du älskar mig, och du vet att jag älskar dig. Kom ihåg det här andreas. - Du behöver aldrig tvivla på mig. Aldrig. Även fall jag vet att du gör det ibland. Men du får sluta upp med det, för jag skulle aldrig göra något som gör dig ledsen med mening. Jag hatar när du är ledsen. Du är en väldigt känslig person. Precis som mig, och det är bra att du vågar visa dina känslor. Det älskar jag dig lite extra för. Eller ja, jag vet inte hur mycket jag älskar dig, alldeles för mycket kanske.. haha:) Nejdå. Man kan aldrig älska någon för mycket. Iallafall, det jag ville få sagt är att jag älskar dig mest av allt i hela världen - och att du, just du. Är min andra halva.♥

- din lisa



Kommentarer
Postat av: din svägerska

aaaaaw, gulligt :)

2009-08-30 @ 07:53:20
URL: http://sof1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0