kurrar i magen

Tjenatjena Blöggen, ;)  börjar bli lite hungrig ska se vad min älskling har lust och laga till mig i dag :)  annars så blir det och bara ta det lugnt tror ja ?, tror lisas vän sara skulle komma hit och kolla på film med oss. vi ska göra ett nytt försök med Wallanderfilmen som vi skulle se i går kväll , blev att vi gick in och la oss och kollade på en beck film istället, så vi ger Wallander filmen "ett så kallat, tredje gången gilt";) hoppas den är bra:P, Men nu ska vi dra ner till centrum tror ja?;) men vi hörs senare i kväll hoppas jag , morsning korsning =) peace




Påtal om mat så längtar man tillbaka till öland och Lammet och grisen!

Kommentarer
Postat av: lisa

pfft. Lilla vännen, du som ska laga mat till mig;) Lav jao!

2009-08-16 @ 13:02:32
Postat av: Andreas

haha nej ,du vet hur det slutar om jag är i köket ;)

2009-08-16 @ 14:20:47
URL: http://andreaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0