natti

Tjenare tjenare bloggen :D vad har ni gjort i dag då? idag har varit en riktigt slapp dag, men sådana dagar är också sköna =) har ätit natchos med lisa,sofie och susanne :) gott gott :) sen skulle vi börja och kolla på Wallanderfilmen Hämnden men blev att jag och lisa gick över till anna och kollade till läget där, var ju ute i går så var inte så taggad i dag, (PGA, Huvudvärk)och lisa var allmänt trött så vi gick till baka hem till lisa och kollade på Fredag den 13:e som jag själv tycker var en riktig B film :P så den rekomenderar jag värkligen inte! men nu ska vi kolla på Wallander filmen ;) ha det så bra så hörs vi i morgon peace ! Andreas,

Kommentarer
Postat av: soffan

fredagen den 13 sög, milt sagt! men maten var grym! vad säger du, ska du, jag o lajsus ta en laga-mat-och-se-film-kväll nån kväll i veckan? (iofs slutar du ju sent, men ändåå) :)

2009-08-16 @ 08:49:38
URL: http://sof1e.blogg.se/
Postat av: Andreas

Absolut det tycker jag :)

2009-08-16 @ 10:04:11
URL: http://andreaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0