Slappar morgon

Det har varit en riktig slappar morgon idag , när jag och älskling kom hem från tandläkaren så gick jag ut  morgon med mille var faktiskt skönt och gå , gött väder ! sen när jag kom in med mille så hade min älskling gjort 3 st toast till mig tack,tack <3 dom var jätte goda, ni kan värkligen tänka er dom nu :) mums, sedan så har vi kollat på shrek och sen fick jag iden att vi skulle spela Gladiatorerna " G5 " på Blip så det har vi gjort tills nu :P , jag vann 1 gång och Älskling vann 1 gång , hon är riktigt farlig på " G5 " haha riktig nörd :D, nerrå , men  nu ska jag gå och sätta mig brevid henne och puss på henne tills vi ska göra oss i ordning till party party i kväll :) hörs lite senare nu ,

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0