Taggar vi igång

Nu snart taggar vi i gång och jag ska öppna första ölen tror jag, vi får skjuts in av Peter eventuellt sussane lite osäker, men någon utav dom super snälla lisas päron, vi ska åke förbi hemma hos min pappa och hämta lite godsaker;) sedan ska vi antingen hem till min moder eller så kommer vi och hälsar på dig sofie ;) beroende på när vi åker eller vad lisafisa vill, men trorligt vis blir det till min mammi :) hihihi , så hon får passa sig nu :P hehe , sen bär det av på fiesta dit det kommer komma lite polare som jag inte sett på bajs länge:D så det ser jag fram imot :) hihi nu ska jag gå och vara i vägen för min älskling medans hon gör sig iordning hihi , " men det är bara på skojj älskling " vi  hörs eventuellt i natt eller i morgon Köra blögg hahah " eroni " :D




PEACE






snygga ! ooh ja, hihiheheohoe

Kommentarer
Postat av: Björn Borg

Vafan har du snott min frisyr för ?



MVH Björn Borg

2009-08-21 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0