Fredagen Den 13:e November

hallå allesammans;) sorry för dålig uppdatering.. men har faktiskt inte orkat osv, vart en skön vecka bara slappat och pysslat om min lilla sjukling :) hihi nu ska jag snart gå ut och byta till vinter däck ;) ryktas ju om snö i eftermiddag :D hihi efter det blir det nog in till stan och hämta sussane :) sen hämtar vi peter vid fyra :) sen så ska jag i väg på Curling, litte ballt :D ska ha en proffs sop som visar exakt hur mycket man har sopat :D hehe "tönt" blir kul :) hihi  så Måste jag Även gratulera simon som fyller 19 år idag :) Grattis !


ska ut och Byta däck nu ! hörs senare !!!






PEACE

                                                                                                                                            Älskar dig lisa♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0