hemmööö

kom nyss hem från jobbet, cyklade hem kan ju säga att det var inte det härligaste ... regnet bara öööste ner fyfan, alla kläder är helt blöta great! hehe nu ska jag sjunka ner i bökernas värd och läsa och snart ska jag åka iväg till mamma och äta "hemlig maträtt" :D hihi det får min älskling se när hon kommer dit efter att hon har tränat på sats " spinning" hihi sen blir det en riktig tv kväll och kanske se någon film? får se vad mammsen och älskling säger ! men nu ska jag packa ihop lite saker jag ska ha med mig dit ;).

Vi HÖRS i morgon allihopa ha en bra kväll för det kommer jag ha!





saknar dig älskling♥

skynda dig hem efter spinningen !


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0