Summering

Då börjar även denna helg lida mot sitt slut men inte riktigt än :) har en viktig korp match som skall spelas 16.40 i lokaldelen arena. be there. Annars har det varit en riktigt rolig och slapp helg :)i fredags var det curling med simon oc, riktigt trevligt, men jävligt halt och åka hem med sommardäck :o , menmen, i går var det godis och sen criusade vi runt lite och spelade lite buzz, jag vann som vanligt ;) hehe, idag har jag och peter bytt från sommardäck till vinterdäck :) bra av oss lixom :), sen var vi och kollade på broschans innebandy match en sväng jag tror dom vann ;) sen kom vi hem och spelade lite kort, självklart fuskar min älskling och kollar på mina kort så jag gick hit och blev lite fejkarg och skrev blogg istället :) heheh men uppdate kommer efter matchen, ska kolla på jägaren nu och vara mer fejk arg på älskling hahah


hörs sen `PEACE















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0