091014

hallå allesammans! förlåt för dålig uppdatering, ska skärpa mig med det ;) kom nyss ur ett varmt bad, var faktiskt gött ! har väll inte gjort så mycket idag, hjälp pappa hemma lite och städa lite i rummet nere i källaren,  idag blir det softar kväll med älskling , Sara, Sofie och Susanne, och Peter om han gillert ;) hehe,  blir och kolla bonde söker fru, sen ska dom kolla på Grays medans  jag pluggar teori till teoriprovet:) hihi
Sen så i morgon börjar det hårda livet för en vecka framöver OMG ska jobba natt i morgon 21.00 - 05.00  herregud vet inte hur jag ska klara det, sen är jag ledig fredag lördag sen börjar jag på söndag igen och jobbar 21.00- 05.30 yey sen så fortsätter det så hela veckan fast då går jag bara från 21.00 - 05.00 så slutar en halvtimme tidigare,
Sen på fredag ska vi ha myskväll hemma på Strand i nya rummet! jag, Älskling , Sofie och Sara :), blir och kolla idol och kanske hyra någon bra film?  ge förslag ! :)  och äta pizza kanske , eller varför inte natcos! guu så gött! och självklart  massa godis läsk och popcorn hihi
men nu ska vi gå upp till parken med millepille och buuuuuuusa :) så vi hörs senare ikväll
PEACE

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det var ett långt nattpass! Måste vara jättejobbigt!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-15 @ 12:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0