091015

Hallå har inte gjort så mycket idag, mest slöa och spelat cs :p , sen mötte jag upp älskling i stan, så tog vi bussen ut till öa ;) när vi kom hit så marinerade jag fläskfile och stoppa in den i ugnen samt klyftpotatis, och cafe de paris sås :) såsigt värre ;)
Idag är det ju även Den stora Dagen D, går på mitt första natt skift och är faktiskt lite nervös, det sägs att det är som att jobba på två olika jobb, herre min skapare säger jag, får se hur det går :)
men nu ska jag gå och lägga mig och vila lite :) vi hörs i morgon bitti när jag kommer hem hehe,
ska gå och pussa på min älskling nu :)
PEACE

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, du är så söt min lilla nörd! Det kommer gå bra. Men gaad, jag är så nervös asso<3

2009-10-15 @ 17:29:31
Postat av: Anonym

gay

2009-10-15 @ 17:29:45
Postat av: Anonym

skoja :D

2009-10-15 @ 17:29:53
Postat av: soffan

men vafan larsa! du fick ju inte spela cs, du skulle pluggat teori!!!!!!! :@

2009-10-15 @ 18:20:51
URL: http://sof1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0