091023

hallå allesammans sorry för dålig uppdaternig men har faktiskt inte orkat blogga på ett par dagar nu efter som jag har jobbat natt, men måste säga att det är grymt skönt och att ha tagit helg :) nyss kollat på idol, måste säga att erik och calle är sådana jävla kungar där uppe på scenen:) och bagge så jävla skön snubbe alltså :) han har alltid någonting oväntat:) hehe,  blir kanske en film eller något liknande nu sen se vem som åker  ur idol,:p

imorgon ska jag iväg och träna på sats med marko aka kingen i bingen, sen så vet jag faktiskt inte vad jag och min älskade flickvänn ska hitta på :) det kvistar ut sig mot kvällnigngen :) men nu ska jag gå in i vardagsrummet igen och vara lite social :) vi hörs lite senare i kväll :)





PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0