091026

Hallå allesammans ! ;) dålig uppdate jag vet sorry allesammans men var så grymt bakfull i går så ja fan ta vin !

vaknade upp i går inte alls så bakfull, gjorde oss i ordning och åkte till älskling :) sen så var jag i väg och spelade korp match mot posten, Laget team Sås har nog aldrig spelat en så dålig match som vi gjorde då , iallafall första perioden, andra perioden rycker vi upp oss lite och vinner den med 1-0 hela matchen slutade 4-1, jaja ska snart i väg och pumpa lite på gymmet, medans lisa och sussane ska köra spinning :)trevligt trevligt :) får se om jag kör spinning eller om jag köra lite hantlar och diverse :)


sen i kväll blir det och ta det lugnt och kolla tv och film och blogga lite eller vad säger du älskling ?:)

skönt iallafall att älskling är ledig denna vecka :) gött mos :) blir en softa vecka med lite party party eller vad säger du darling?

vad ska ni göra i veckan ? komentera och skriv mail;)


vi hörs lite senare efter träningen :)






PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0