091030

 är det fredagsmys:) älskling är ute och prommenerar duktigt hon :) sen när hon kommer in blir det pussa ihjäl henne :)igår kollade jag 9 timmar och 50 minuter på Prison Break,  för att jag trodde man fick se när du rymde där ifrån men då var det ju typ 10 avsnitt till ^^. och dom hade vi inte :P hehe. Men  idag blir det coolio lungt och  kolla idol och äta goooodis :D hihi sofie kommer även ut till ÖA :) efter idol är det ju cirkus möller som också är bajs bra :) hihi sen så ska jag ta tummen ur röva och försöka boka takida biljätter! men men, nu ska inte jag sitta här och töla nåmer ;) vi hörs lite senare på dagen :) för jag ska gå ut och möta älskling som har tagit prommenaden runt älven :) 








 




Älskar dig din lilla fis :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0