fraday

godmorgon ! vaknade tidigt idag, väkte älskling då hehe, sen så gjorde jag mig en kopp kaffe och satte mig på aftonbladet och kollade om det hänt någonting i världen idag, men var inte så intressant ;p, det där med kaffet börjar bli en rutin nu de hehe, passade på och följa älskling och sara när jag tog mille :) så vi fick oss en promenad på 30 minuter, var gör gött väder faktiskt ! tummen upp på det ;), nu kom pappsen och sa att vi skulle ta ner studsmattan, så ska väll ut och hjälpa han med det;p sen så ska jag fixa så mille får sin alldeles egna sovplats här :)hihi för det ska han ha! så han vill vara här mer med oss, jätte mysigt tycker jag iallafall :)mille har även fått en liten leksak av mig. hihi en lite mindre gosedjurs hund som han värkar gilla hehe, går runt med den i munnen hela tiden:) tummen upp mille !


Längtar till i kväll för då vankas det utgång ! blir riktigt kul ! kommer lite folk från lisas klass hit och marcus aka bullen ! för förkrök sen bär det av in till stan, kommer bli skitkul ! vi kommer röjja lite på " the dancefloor" hell yeah !! men ska gå och hjälpa far nu, vi hörs lite senare




peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0