god eftermiddag

äntligen så är rummet så gott som klart, det enda som fattas är en fondvägg och lite elutag och sätta upp lite tavlor och ett lås till dörren, måste nu ändå skryta lite och säga att det blev riktigt bra !  är riktigt nöjd:) jag hoppas älskling också tycker det eller vad säger du babehoney ? ;)

ikväll blir det myskväll med film och trevligt sällskap, idag får nämligen jag och älskling besök av bullen och sara som ska övernatta i vårat lilla krypin, trevigt trevligt, blir säkert lite kortspel på det också, får även inte glömma att millepille också ska sova här och hålla mig sällskap i morgon när älsklingen är i skolan, great great ! imorgon ska jag måla lite när älskling är i skolan och nördar sig, som tur är ärju milleplle här och håller mig sällskap :) hihi, sen mot kvällningen blir det brutal utgång! sista helgen som arena har öppet innan det blir 23, så då är det bartömmning har dom sagt så blir och tömma ! ska bli kul bra sällskap också ! lite fölk rån lisa och saras klass + bullen såklart ;) 


nu har jag inte tid och sitta kvar här ! ska plugga lite teori och så kommer min gammla granne martin förbi och tittar till hur det blev med rummet, vi hörs i kväll !!











A♥L


PEACE


Kommentarer
Postat av: soffan

nu får du bju hem mig så jag får se hur ni har dä :)



fick du tag på teoriskiva eller? :)

2009-10-08 @ 17:01:32
URL: http://sof1e.blogg.se/
Postat av: Andreas

jaa absolut ;) jaaa men den dreten funkar ju inte, produktnyckeln är använd förmånga gånger... :(

2009-10-09 @ 10:54:35
URL: http://andreaasj.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0