Jag älskar dig <3

Jag vill bara att ni ska veta att lisa är det bästa som har hänt mig!

Till dig Lisa

Du är det bästa som har hänt mig. du är den personen som får mig och le och må bra ! jag hoppas du känner samma för mig, jag vill få dig och må bra och att du ska känna en trygghet att jag ALLTID kommer och finnas för dig, för det kommer jag, jag kommer aldrig släppa taget om dig ALDRIG,  ! Det är dig jag vill spendera mitt liv med skaffa barn och gifta mig med.  jag kommer troget stå på din sida och ALLTID älska dig!

NU,då och FÖRALLTID


 
Lisa ellinor Kööhler ♥ Andreas lars Johansson


 4/11 - 2008 min bästa dag i hela mitt liv ! då vi två blev en !

Jag kommer ALDRIG släppa dig, du är mitt allt, mitt liv, Jag älskar dig Lisa ellinor Kööhler



























/ din för all framtid Andreas


Kommentarer
Postat av: sara

puss på er :D

2009-10-14 @ 23:47:45
URL: http://aeras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0