onsdag

herregud så fort veckan har gått :o tycker inte ni också det?, det är redan onsdag, känns som det är måndag, amg, hehe , idag blir det och jobba hemma, medans älskling är i skolan:) sen så ska vi sova i det nya rummet i kväll :)gud så mysigt :) så när älskling går till skolan så går jag och ska hämta en 10 l hink vit färg, fråga mig inte hur jag ska få hem den ! hehe,  är man stark så är man ;) nej då :p, var som sagt hos sofie i går och åt god mat och spela buzz och film mys! :D, lisa vann på buzz, måste säga nybörjar tur !hehe , sen så såg vi 30 November, en lite äldre svensk film ! faktiskt ganska bra ;). men men , kommer uppdatering från källaren sen, ska gå och pussa på min älskling nu för hon har fått alldeles förlite pussar idag  hörs sen !






PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0