Torsdag

god morgon allesammans ;) älskling gick nyss till skolan, då gick jag upp och hämtade mig en koppkaffe, sen så satte jag mig framfördatorn i källaren och har på nyhetsmorgon, känner mig riktigt vuxen hehe, idag ska jag måla i hallen nere i källaren, sen så ska jag och far åka till forshaga och fixa teori skiva till datorn som man kan träna på efter det bär det av till ikea, där vi ska köpa tyg, kuddar och persiener i trä " inte en aning om hur det stavas haha " som vi sedan ska sätta upp, i går så var sara och bullen här på besök och även östman, satt och spelade kort och och bara softade ;) sen så målade jag och sen när far kom så fixade vi kabeltvn ner hit, så nu är det krääm, sen åkte vi och köpte kentet och kollade på grays, sen blev det lägga sig, då satte vi på filmen "GSI" Gruppen för särskilda insatser! var faktiskt bra ! rekomenderar den värkligen ! men vi hörs senare ska sätta igång med målningen nu !









 

peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0