090904

God morgon allihopa! allt bra med er?;) har iallafall gått upp nyss efter lite tjat av min kära älskling ! nyss gjort en kopp te, gott gott,:D ska i väg och klippa mig idag , whio:p sen så ska jag i väg och jobba lite hemma, tills älsklingen slutar då ska vi tydligen i väg och sola solarium " jag har aldrig gjort det tidigare:o" sen blir det en go myskväll :)

 

Vill även säga grattis till min och Lisa som har 10 Månader idag, det är mina 10 bästa månader i mitt liv! är så glad att jag får dela mitt liv med dig, jag hoppas du vill dela resten av ditt liv med mig? Du är mitt allt, jag älskar dig mäst av ALLT! 




Lisa kööhler <3 Andreas johansson

4/11-08


Kommentarer
Postat av: svägerskan

grattis då era turturduvor ;)



hoppas inte du snaggar dig nu mannen!

2009-09-04 @ 09:13:32
URL: http://sof1e.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis till er, i efterskott dock :)



2009-09-05 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0