090917

God morgon allesammans,  jag och älskling har nyss tagit en morgon prommenad med millepille, var faktiskt lite små kyligt ute, men men , nu sitter jag här vid datorn och bloggar, äter upp ett ballerina paket och ett glas saft :D gott gott hihi. nu blir det först i väg till banken och fixa ett nytt visa kort, och lisa ska fixa legitimation och även hon ska fixa ett visa kort:) hehe, sen så ska jag åka och jobba och hon ska åka till skolan, sen var det prat om att hon skulle köpa nya skor idag, så vi kanske skulle åka ut och göra det sen,sen senare i kväll har jag träning, frågan är om jag ska gå eller inte, vi får se senare i dag, !? men nu ska jag gå och göra lisa älskling sällskap och äta mer ballerina hehe, vi hörs senare idag,



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0