hard work work

Hallå bloggen !;) när jag kom hit till lisa så höll lisa på och städa rummet så då tog jag tag i köket och städade det :) blev riktigt bra ! hoppas dom blir nöjda :) men det tror jag  hihi, nu så har jag lite tid och blogga innan det blir fotboll och hålla koll på och pussa på min älskling :) kan även på peka att jag är sjukt taggad till på lördag, då det är maskerad och kanske även innebandy turnering, vi får se.


sen så har jag en liten fråga till er läsare, det är nämmligen så att jag har målat och gjort i ordning till ett rum till mig och älskling, det är så att jag har målat väggarna och taket helvitt!, så kommer det in en svart konstgräsaktig matta, frågan är om ni tycker att vi ska måla en fond vägg i caffelatte brun färg som min älskling vill eller om vi ska behålla väggen vit som jag vill.

VAD TYCKER NI?


uppdaterar lite senare innan eller efter idol ! ;)

 

PEACE


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker caffelatte. Svart är fult. Håller helt med din flickvän. Kram

2009-09-09 @ 18:51:57
Postat av: Ingvar

Jag tycker också caffelatte. Svart, vad tänker du på? Din flickvän har totally rätt i färgval!

2009-09-09 @ 18:52:33
Postat av: Tyra Banks

I think you should listen to your girlfriend. I'ts fierce!

2009-09-09 @ 18:53:47
Postat av: Tyra Banks

I think you should listen to your girlfriend. I'ts fierce!

2009-09-09 @ 18:54:01
Postat av: Tyra Banks

I think you should listen to your girlfriend. It's fierce!

2009-09-09 @ 18:54:01
Postat av: Den gamle mannen i playboyhuset

CAFFELATTE FÖR FÄÄN!

2009-09-09 @ 18:54:33
Postat av: lisa

Oj, många som håller med mig här andreas, till och med tyra banks och snuskgubben in the playboy mansion:O Det får nog bli caffelattefärgen, eller vad säger du? ;)

2009-09-09 @ 18:55:39
Postat av: zlatan

ta caffelatte för fan!

2009-09-10 @ 15:43:08
Postat av: andreas

tycker det är många som tycker caffelatte färg, även kul att många kändisar läser och kommenterar min blogg ;) hehe

2009-09-10 @ 17:02:57
URL: http://andreaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0