jaaaj!:D lättnad.

hallå hallå ! :D idag har jag varit dretsleten men ändå så klarade jag uppkörningen idag utan anmärkan, im so good , hell yeah !. så nu är det bara teorin kvar som jag har den 5 oktober !. Sen så åkte jag till min mami och åt lite godis och sen gick jag till ica och köpte chokladdounats sen vidare till erik och softa och spela lit nhl 10 på 360 fett kul första gången jag spelade det men ändå vann jag med 3 - 1 matcher haha :D , sen åkte jag in i stan och mötte upp älskling och anna, så tog vi bussen hem till öa , så nu har jag precis vart ute med mille pille, så nu sitter jag här själv och väntar på älsklingen som är  i centrum och fixar lite,  så taggar jag med lite soft musik

men vi hörs senare !







♥Sen så vill jag säga till dig lisa ellinor kööhler att du är det bästa som hänt mig, kommer aldrig sluta älska dig, du är mitt allt ! är så otroligt lycklig med dig vid min sida så det går inte ens att beskriva ! DÅ; NU OCH FÖRALLTID! JAG ÄLSKAR DIG !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0