sönday

hellu, allihops !:D , var även ute i går;) var kul ! var hos det så kallade ÄPPLET, som fyllde 20 jordsnurr, tycker det var riktigt trevligt där borta :) värkligen, sen tog jag och älskling och sara bussen in till stan och gled in på score och softa ett tag tills vi drog över till arena och röjde hehe :D, sen tog vi bussen halv 2 som var framme halv 3 :o , ska det ta så lång tid aight?, det första vi gjorde när vi kom innanfördörren var och slänga oss in i kylskåpet och jag hittat en bit ugnspankaka och lisa hittade kärlknöl, så jag värmde mitt och lisa högg in direkt  sen sommnade jag med min älskling i min famn:)

ikväll blir det myspys med godis och tv tittande ;) för lisas syster sofie kommer ut till öa, sen kanske marko och emma också kommer, ;)
 
Sen Grattis Till min Älskling Som har namsdag Lisa grattis ! ,

 

Nu är det food , är sjukt hungry, vi hörs sen

 




PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0